Ledig stilling: Customer service & SoMe dialogue coordinator

Har du lyst til å ha daglig kontakt med Norges mest friluftsinteresserte forbrukere? Alfa søker en ung og entusiastisk kundeservicemedarbeider i 30-50% deltidsstilling med mulighet for fleksibelt arbeidssted og arbeidstider. En spennende mulighet for en student eller andre som ønsker fleksibilitet i sin hverdag. Søknadsfrist 24. januar.

Ledig stilling: Customer service & SoMe dialogue coordinator

Har du lyst til å ha daglig kontakt med Norges mest friluftsinteresserte forbrukere?

Alfa søker en entusiastisk kundeservicemedarbeider i 30-50% deltidsstilling med mulighet for fleksibelt arbeidssted og arbeidstider. En spennende mulighet for en student eller andre som ønsker fleksibilitet i sin hverdag.

Stillingen innebærer aktivt salg og kundeservice på innkommende henvendelser samt å engasjere med våre følgere i sosiale medier.

Vi ser etter deg som har et godt humør, viser initiativ, og gjerne erfaring fra salg og kundebehandling. Alfa er en dedikert merkevare og leverandør til Norges mest friluftsinteresserte befolkning, så du bør være interessert i friluftsliv, jakt eller skisport og ønske å veilede turgåere til rett produkt som gir de en bedre turopplevelse.

Alfa er en av Norges mest tradisjonsrike merkevarer, som har vært en trofast følgesvenn for aktive nordmenn på tur i over 90 år. Alfa utvikler, produserer og markedsfører et bredt produktsortiment innen områdene tur- og fjellsko, jaktstøvler og skisko. Alfa har også et sortiment innenfor arbeids- og uniformsko, og har blant annet kledd opp forsvaret med sin karakteristiske M77 uniformstøvel i en mannsalder.

Alfa har tilhold på Gran i Hadeland i lyse trivelige lokaler med kort vei til kollektivtransport. Selskapet har de siste årene gjennomført en omfattende omstilling og fremstår i dag som en moderne og fremtidsrettet merkevare, og selskapet har ambisjoner om videre vekst både nasjonalt og internasjonalt.  

Arbeidsoppgaver

  • Salg og kundeservice på innkommende henvendeler via e-post, live chat, telefon og DM.

  • Engasjere med følgere i sosiale medier og svare på kommentarer.

  • Bistå øvrig i avdelingen med løsning av relevante markedsførings- og eMerchandising oppgaver.

Kvalifikasjoner/Personlige egenskaper

  • Salgs- eller kundesentererfaring, gjerne fra jobb i sportsbutikk.

  • Fleksibel og ikke redd for å ta et ekstra tak i hektiske perioder

  • Serviceinnstilt og positiv i møte med kunder og kolleger

  • Du må kommunisere godt skriftlig og muntlig på norsk og engelsk. Ytterligere europeiske språk er en fordel.

  • Gode kommunikasjonsevner

  • Gode IKT-kunnskaper

  • Selvstendig og løsningsorientert

Vi tilbyr:

  • En selvstendig og fleksibel stilling i en tradisjonsrik og norskeid merkevarebedrift.

  • Variert arbeidsdag for deg som liker utfordringer i en spennende bransje, der man har kontakt med mange mennesker.

  • Fleksibel arbeidstid og arbeidssted. Etter nærmere avtale vil opplæring og enkelte møter/arbeidsdager gjennomføres i våre lokaler i Gran sentrum.

  • Konkurransedyktige betingelser.

  • Hyggelige og aktive kollegaer og kunder.

  • Snarlig ansettelse

For mer informasjon om stillingen, kontakt salgs- og markedssjef D2C Hans Jørgen Kvåle på tlf. 41929199.

Vi imøteser skriftlig søknad og CV snarest og innen 28. januar (ny frist), som sendes til hr@alfa.no

Vi vurderer søknader fortløpende, og ser frem til å motta din søknad.